Catrice Limited Edition Eve in Bloom - haul

Vandaag heb ik voor jullie de nieuwe producten van de nieuwe Limited collectie van Catrice, Eve in Bloom genaamd. Ik heb niet alle producten gekocht, maar heb er toch een aantal gekocht.

Dit is de volledige collectie:


Welke producten heb ik gekocht? Kijk maar mee:


Eerst en vooral heb ik 2 van de 3 blushes gekocht. Aangezien ik geen paarse blush draag, heb ik deze niet gekocht. De overige 2 blushes, een licht roze en een donkere roze, heb ik wel meegenomen naar huis. Het zijn crème blushes. Ze zijn wel wat moeilijker aan te brengen dan gewone blushes, aangezien je ervoor moet zorgen dat je ze goed uitblend.


De blushes die ik kocht heten C01 Blossom Me, Blossom You en C02 Rosebuddy. Zoals ik al zei, ben je het best voorzichtig met crème blushes en breng je ze beter beetje bij beetje aan. De kleuren van de blushes zijn feller in het doosje, dan wanneer je ze op je hand swatched, maar het blijven mooie blushes.

C01 Blossom Me, Blossom You:






C02 Rosebuddy:






Deze blushes kosten €5,64 per stuk.

Nog 2 producten die ik kocht zijn deze 2 oogschaduwduo's. Er zijn van deze doosjes opnieuw 3 verschillende verkrijgbaar, maar heb opnieuw de kleurtjes gekocht die ik het meeste gebruik. De kleurtjes die ik kocht zijn C01 Bloomynous en C02 Beauty Bouquet.

C01 Bloomynous:






C02 Beauty Bouquet:





De kleurtjes die samen in de doosjes zitten passen heel erg goed bij elkaar en zijn zeker perfect voor een mooie ooglook te creëren. De oogschaduwkleuren zijn heel erg gepigmenteerd. Heel mooie doosjes voor een zacht prijsje! Deze doosjes kosten namelijk €5,49 per stuk. Je krijgt er dan ook 2 kleurtjes voor! Ik kan deze oogschaduw heel erg aanraden voor meiden die met make-up beginnen.


Het laatste product dat ik kocht is deze highlighter van de collectie. Er is maar één highlighter verkrijgbaar en heeft de naam C01 Bloomynous.






Het is een highlighter in de vorm van een losse poeder. Het is een moisterising highlighter die je een mooie, gezonde glow op je gezicht geeft. Hij heeft een subtiele glans zonder dat er een heleboel glitters inzitten zoals de meeste andere highlighters. Deze highlighter kost €7,89.

Dit waren de producten. Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie ze zelf al in huis en welke is jullie favoriet?

De producten zijn nu verkrijgbaar bij Kruidvat!

Reacties

Jouvence zei…
de highlighter is mooi
dank je en idd dat ie ie :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)