Maybelline Colorsensational Vivid lipsticks

Maybelline heeft al zoveel verschillende lipproducten op de markt gebracht dat ik ze gewoonweg niet meer kan bijhouden. Ik denk dat ik van elke collectie die ze hebben uitgebracht wel een paar lipsticks heb gekocht. Deze keer zag ik bij de Di de lipsticks liggen van hun Colorsensational collectie. Deze collectie bevat heel erg felle kleuren, bijna neon-achtig zelfs.

De verpakking trok heel erg mijn aandacht met de leuke neon verpakking.



Ik kocht van deze collectie maar twee lipsticks omdat ik niet snel felle kleuren op mijn lippen draag. Af en toe durf ik ze wel eens uitproberen, daarom dat ik geen overdaad heb gedaan met deze lipsticks want ik vindt het zonde om ze dan maar in een hoekje te laten liggen.

De kleurtjes die ik kocht zijn 904 Vivid Rose en 910 Shocking Coral. Zoals ik al zei hebben ze allebei een heel felle kleur. Voor wie van felle lipstickkleurtjes houdt kan ik deze zeker aanraden!









De textuur van deze lipsticks zijn heel erg romig en ze glijden als boter over je huid. Op je lippen geven ze een heel erg mooie glans en ze hydrateren je lippen ook supergoed.
Het nadeel aan deze lipsticks? De langdurigheid. Na een paar keer van je glas gedronken te hebben, verdwijnt de kleur heel snel. Jammer, want het zijn zo een mooie kleurtjes.

Nog een tegenvaller is de prijs. Ze kosten €10,49 per stuk. Als je dus van mooie kleurtjes houdt zijn deze iets voor jou, maar hou er wel rekening mee dat ze snel vervagen. Ik zal ze jammer genoeg niet meer opnieuw kopen omdat ik ze een beetje te duur vindt voor een lipstick die niet lang blijft zitten.

Ik kocht deze lipsticks bij de Di, maar ik weet niet of je ze reeds bij Kruidvat al kan krijgen.

Wat vinden jullie van deze lipsticks?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)