Essence Me & My Ice cream lip balms

Ook Essence heeft opnieuw hun nieuwe Limited editie collectie in de rekken liggen. Deze heet de Me & my ice cream collectie. Het enige wat ik van deze collectie nog in de rekken vond, waren deze leuke lip balms. Graag had ik ook de oogschaduw en de shimmer pearls gekocht, maar deze waren helaas uitverkocht.


De collectie en vooral de lippenbalsems zijn heel erg leuk verpakt. Deze collectie heeft mooie pastelkleurtjes en zijn echt heel girly. De lippenbalsems bevatten sheaboter en jojoba-olie die ervoor zorgen dat je superzachte lippen krijgt. Wanneer je ze aanbrengt, geven ze geen kleurtje aan je lippen, ze zijn alle 3 doorzichtig! 

Waar ik zeer aangenaam verrast over ben, is dat deze lippenbalsems superlekker ruiken! Het is eens iets anders dan de standaard Labello's ;).
De lippenbalsems hebben volgende namen:

01 Ice, ice baby
02 Icylicious
03 Ben & cherries




 01 Ice, ice baby

 02 Icylicious

03 Ben & cherries

Vinden jullie deze producten ook zo cute? Ze zijn nu verkrijgbaar bij de drogisterij! De lippenbalsems kosten €1.99 per stuk. 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)