Couture Couture by Juicy Couture (Parfum)

Onlangs vertelde ik jullie dat ik een dagje naar Terneuzen (Nederland) ben geweest. Daar heb ik bij Kruidvat enkele make-up spulletjes gekocht. Ook kocht ik een nieuw parfum van het bekende merk Juicy Couture (bekend van de trainingspakken) die ik bij ons in België nog niet ben tegengekomen.

Ik had onlangs ook al een parfum van Juicy Couture gekocht, namelijk deze:

De reden waarom deze parfums mij zo aantrekken zijn de verpakking. Ik ga niet rond te pot draaien, ik ben een sucker voor verpakking! De parfum die ik deze keer kocht is ook zo een flesje die draait rond de verpakking. Ik vindt ze heel erg mooi als decoratie op je make-up kast. 








De flesjes zijn keer voor keer versierd met bedeltjes, een beetje het kenmerk van Juicy C. Ik weet niet waarom, maar dit flesje heeft een beetje een Oosterse stijl (ik denk dat dit door de dop komt).

Hieronder een beschrijving van de geur:

Couture Couture is een oriëntaalse bloemige geur voor vrouwen geïntroduceerd door Juicy Couture in 2009. Het parfum wordt geclassificeerd als een bloemige, kruidige geur. Couture Couture opent met noten van afrikaantje, grapefruit en mandarijn. Deze gaan over in een hart met noten van pruim, kamperfoelie en jasmijn. Noten van vanille, amber en sandelhout vormen de warme basis. Couture Couture zit in een luxueuze flacon met een gouden embleem.

Normaal gesproken kost deze parfum €75, maar in het Kruidvat was er een speciale actie en kocht ik hem voor maar €30! Van een goeie deal gesproken ;). De parfum bevat 100ml. Op het doosje staat er ook " Eau de parfum spray", dus het is geel eau de toilette zoals de meeste parfums!

Willen jullie deze scoren, haast je snel naar het Kruidvat voor ze op zijn!

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)