Catrice "Hip Trip"

Catrice had onlangs een nieuwe collectie "Hip Trip" in de rekken liggen. Na eventjes rondgeneusd te hebben in de spulletjes heb ik 2 producten uitgekozen die er wel leuk uitzagen om te testen. De producten die ik kocht zijn een oogschaduwpaletje en een bronzing poeder.

Het oogschaduwpaletje trok me vooral aan door de kleurtjes die erin zaten. Er zitten zowel donkere als lichte kleuren in. Heel handig voor onderweg mee te nemen zodat je zowel een look voor overdag als voor s'avonds kan maken. Er zitten 6 verschillende kleuren in het doosje.






De oogschaduw zelf is vrij brokkelig en er komt niet veel pigment vanaf. Misschien iets voor de meiden die geen opvallende oogschaduw willen dragen. Ze hebben een zachte structuur, maar daar blijft het dan ook bij. Voor €4,99 ben ik niet erg overtuigt. Dit kon helaas beter Catrice!

Ook had ik een bronzing poeder van de collectie gekocht. Deze poeder heb ik gekocht omdat ik een lichte bronzer nodig had om te contouren. Alle bronzers die ik in mijn collectie liggen heb zijn allemaal te donker voor mijn huid maar deze is perfect!





Wanneer je aan de bronzer ruikt, ruikt deze naar kokosnoot. Ik ben geen fan van kokos, maar hé, zolang hij zijn werkt doet is dit prima voor mij. Voor €4,59 heb ik een heel goede bronzer gevonden.

Dit waren de spulletjes. Hebben jullie ook iets gescoord van deze collectie? Welke hebben jullie gekocht en wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)