Essence parfum - Like a jump in the pool

Ik had al een paar van de Essence parfums in mijn bezit, maar sinds april is er een nieuwe geur in het assortiment gekomen. Onlangs zag ik deze geur in het Kruidvat liggen en besloot ook deze mee te nemen.

De andere parfums van Essence die ik al had zijn heel goedkoop en ruiken best goed. Ik vindt het dan ook handig dat je deze parfums kan kopen in een klein of groot formaat. Zelf neem ik altijd de kleinste flesjes omdat ik snel een parfum zat ben. Ook kan je eens sneller afwisselen als je verschillende parfums hebt, en wanneer je dan een grote hebt is het gewoon niet echt handig om mee te nemen in je handtas.

De parfum die ik deze keer kocht heet Like a jump in the pool. Een lekkere, frisse en zomerse geur.
Handig voor in je strandtas of gewoon voor alledaags gebruik.





Welke basisnoten, hartnoten en topnoten zitten er in de parfum?
"De geur opent tintelfris met aroma’s van rode peper, appel en citroenbloesem. Het bloemrijke hart met pioenroos en lelietje-van-dale wordt opgepept met frisse groene theebladeren. De basis met cederhout, musk en vanille geeft de geur een fijne zomerse warmte"





De parfum zijn verkrijgbaar in 2 soorten flacons. Je hebt de 50 ml flacon, die kost €6,99 en de kleinere flacon die 10 ml bevat kost €3,29.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)