Me Me Me Eye Inspire Pressed Eyeshadow

Een merk dat ik de laatste tijd heel erg graag gebruik is MeMeMe. De Long Wear Satin Lip Creams draag ik dan ook erg vaak en gebruik ze met veel plezier. Ik was benieuwd of hun oogschaduw net zo fijn te gebruiken is dan hun lip creams dus heb ik bij Boozyshop.nl een oogschaduw trio gekocht om uit te proberen.




De oogschaduw trio die ik kocht is een trio van de Eye Inspire Pressed Eyeshadow collectie. Dit trio heeft de naam Sultry Eyes Trio 03 en heeft drie mooie bruine matte kleuren. Vol goede moet begon ik met het swatchen van de oogschaduw, maar helaas... er kwam bijna geen kleur vanaf. Hoe hard ik ook wreef, kwam er toch bijna niks tevoorschijn. De swatches die jullie nu zien zijn de beste die ik kon maken en dit na een tiental keer wrijven met mijn vinger. Jammer, want ik was zo tevreden met de andere producten van MeMeMe.




Ik ben er geen fan van, van deze oogschaduw. Mochten jullie ze toch willen proberen kunnen jullie ze vinden op de webshop Boozyshop.nl voor €7,95.

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
ziet er goed uit, mooie kleuren ook.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)