Essence Trend Editie Me & My ice cream

Het is nu al een tijdje geleden dat ik iets kocht van het merk Essence. Ik kocht niks omdat ik de vorige collecties niet zo speciaal vond. Vanaf Augustus komt er wel een leuke editie uit, namelijk de Essence Trend Editie "Me & my ice cream". De leuke snoepkleurtjes van de reclame zien er alvast veelbelovend uit! Kijken jullie mee welke producten er verkrijgbaar zullen zijn?











Als eerste in de collectie: 3 kleurtjes baked eyeshadow. Het zijn oogschaduwkleuren met een marmer effect, net als de oogschaduwen van ELF (eyes lips face). Volgens Essence zijn deze langhoudend. We shall see :).
De kleuren heten 01 cone head, 02 icylicious en 03 always on my mind. Deze zullen €2,89 per stuk kosten.










In de zomer is lippenbalsem onmisbaar en daar heeft Essence op een leuke manier aan gedacht. Deze lippenbalsems zien er uit om op te eten. Ze bevatten Sheaboter en jojoba-olie en dit zorgt voor superzachte lippen. Ze zullen verkrijgbaar zijn in drie verschillende kleuren/smaken namelijk 01 ice ice baby (lavendel-vanille), 02 icylicious (abrikoos - beige) en 03 ben & cherries (roze - mint). €1,99 per stuk! Goeie deal :)










Deze shimmer pearls kan je gebruiken als een blus of highlighter. Draai je kwast er lichtjes overheen en je krijgt een mooie glow op je gezicht. €3.39.







In de collectie zit er ook een perzikkleurige cream blush (01 Ice bomb). Volgens Essence voelt de blush aan als een crème en poeder tegelijk! Ik ben benieuwd... Deze zal €2,89 kosten. 






Ook hebben we 4 nagellakjes met mooie zomerse kleurtjes. 01 ben & cherries, 02 always on my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious. €1.89 per stuk. 





Als laatste hebben we nog nagelstickers en reinigingsdoekjes voor de handen. De nagelstickers ben ik wel benieuwd naar. Deze moeten lijken op de caviar nail art. Deze zullen verkrijgbaar zijn voor €1.99 per stuk.

In het pakje reinigingsdoekjes zitten er 15 doekjes met aardbeiengeur. Handig om mee te nemen! €1.39 per stuk.


Zijn jullie even benieuwd naar deze collectie als ik? Welke producten zijn jullie favoriet?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)