Embryolisse BB cream

Een merk dat ik al een hele tijd wou uitproberen is het verzorgingsmerk Embryolisse. Het enige wat me een beetje tegenhield was de prijs en het arrangement. Ze hebben zoveel verschillende producten in hun lijn dat ik niet weet wat ik moet kopen. En de prijs? Je betaald snel €30 voor een verzorgingsproduct.

Aangezien ik toch moest kiezen, ben ik voor de BB cream gegaan. Deze heet de Embryolisse Artist Secret BB cream. Deze is zeker goed voor je huid want hij bevat SPF 20. Zo kan je hem zeker dragen tijdens de zomermaanden.






Wat doet deze BB cream nu allemaal?

De BB cream bevat 3 elementen die het uitzicht van je huid veranderen. Dit gebeurd op volgende manieren:

- De fruitzuren geven je huid een zachte 'boost' waardoor de dode huidcellen sneller verdwijnen en zo de huid een frisse look geven.
- De matterende mineralen absorberen overtollig vet en geven een lichte reflectie af die je huid een zacht effect geeft.
- De kleurpigmenten halen de toon van het gezicht naar voren. Daardoor zijn je poriën en fijne lijntjes minder zichtbaar en worden kleine imperfecties verdoezeld. Je huid krijgt een zachte en fluweelachtige glans.

De BB cream bevat hyaluronzuur. Dit ingrediënt geeft onmiddelijk een gehydrateerde en vollere huid die soepel en stevig aanvoelt.
Zoals ik al zei bevat de BB cream ook SPF 20. De huid wordt beschermd door Vitamine E en een UVA en UVB zonbescherming . 




Hoe gebruik je best deze BB cream?

Artist Secret Illuminating Veil BB kan op verschillende manier worden gebruikt: als een klassieke moisturizer, als een getinte crème na de dagcrème, als make-up basis of om specifieke plaatsen te egaliseren. Het is ook een lichte concealer voor donkere kringen onder de ogen.

Ik heb deze BB cream al eens uitgeprobeerd en ben er best tevreden over. Het enige nadeel dan weer is de prijs. Deze BB cream kost namelijk €29,95. Je kan de verzorgingsproducten van Embryolisse vinden in de webshop van Boozyshop.nl 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)