L'oréal Caresse lipproducten

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik 3 lipproducten voor jullie van het merk L'oréal. L'oréal heeft ook een nieuwe lijn Caresse genaamd.
Deze lipproducten hebben een zachte en verzorgende werking en zijn een goedkopere versie van de Dior addict lipsticks. De producten geven een zachte en glanzende finish en voelen aan als lippenbalsems. Ook geven ze naast die mooie finish een leuk kleurtje op je lippen. Wat is er dan zo speciaal aan deze producten? Andere lipproducten bevatten harde waxdeeltjes. Ze bevatten ook jojoba olie en polymeren. Daardoor voelen ze net aan als lippenbalsems.

Er zijn in totaal 12 kleuren verkrijgbaar. De kleurtjes die ik heb getest zijn 02 Innocent Pink en 03 Lovely rose. Deze producten zijn verkrijgbaar bij de drogist en kosten €14,99 per stuk.






 02 Innocent Pink


 03 Lovely rose



Ook heb ik van de Caresse lijn een lipgloss gekocht in de kleur 102 Romy. Deze lipproducten hebben een  unieke formule die bestaat uit 30% water. Dat zorgt ervoor dat het product licht aanvoelt op je lippen. Ze geven heel veel glans en geven je lippen een wetlook zonder je lippen uit te drogen. Ik zie ze eerder als een lipstain want wanneer ik ze op mijn hand swatch en ik wil het daarna afvegen, blijft er een "afdrukje" achter waar ik voordien had geswatched. Let dus op met het knoeien! Deze lipstains kosten €13,99 per stuk.







xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)