Barry M Nail paints - Textured nail effect

Onlangs bracht Barry M een nieuwe soort nagellak op de markt, namelijk de nail textured effects. Deze lakjes zorgen ervoor dat je een soort korrelig effect op je nagels krijgt na het lakken. Er zijn 4 verschillende kleurtjes beschikbaar die ik ook voor jullie heb geswatched.


 De nagellakjes zijn heel erg geschikt voor deze lente daar ze pastelkleurtjes hebben. Het probleem met zulke pastelkleurtjes is dat je ze namelijk niet altijd goed op je nagels ziet zitten. Soms heb je een aantal lagen nodig eer je de kleur goed ziet zitten. Ik was benieuwd of het met deze lakjes ook het geval was.



Het eerste lakje heeft de naam Ridley Road en is een mooi mint kleurtje.





Zoals je kan zien hieronder op de foto is dit de "korrelige" textuur waarover ze spreken.


De tweede kleur heeft de naam Station road en is een mooi geel kleurtje met kleine gouden glittertjes.






Het derde kleurtje heet Atlantic road en heeft een mooie babyblauwe kleur.




Als laatste hebben we ook nog Kingsland road die een zachtroze kleurtje heeft.






De kleurtjes van deze lakjes vind ik geweldig maar over de textuur van de lakjes ben ik niet zo tevreden. Ook het borsteltje neemt teveel nagellak in één keer op. Ik heb twee of drie lagen moeten aanbrengen op mijn nagels want na één laagje waren ze niet dekkend genoeg. Wat ik het grootste nadeel vindt van deze lakjes is dat ze niet snel drogen. Na een kwartiertje gewacht te hebben waren ze nog niet helemaal droog. Eénmaal ergens tegengebotst was de nagellak eraf. Jammer, want het waren net zo een mooie kleurtjes. Misschien dat ik ze later eens opnieuw een kans geef, maar tot nu toe ben ik niet echt overtuigt.

Voor diegene die benieuwd zijn waar jullie deze kunnen kopen: http://www.alicejo.com
Deze lakjes kosten €5,34 per stuk.
Hebben jullie deze al getest? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)