Sleek Blush palettes

Ook Sleek heeft nieuwe blush palettes uit en ik was heel benieuwd om ze te proberen. Deze heten de 'Blush by 3' palettes. Ik kocht 2 palettes namelijk 364 Sugar en 363 Pumpkin.
De palettes bevatten elk 3 verschillende blushes. Ik heb dus 6 nieuwe blushes om uit te testen!

De verpakking is strak, net als de doosjes van de single blushes en hebben de naam Sleek op de bovenkant.
Eenvoudig maar mooi. Ook hebben de doosjes een grote spiegel binnenin. Handig als je ze meeneemt onderweg!



De eerste palette 364 Sugar heeft 3 warme blushkleuren. De blushes zelf hebben ook een naam. In deze palette zitten de blushes Turbinato, Muscovado en Demerara (wat een rare namen). Muscovado is een blush  met shimmer, de andere 2 zijn matte blushes.


Turbinato, Muscovado, Demerara

Turbinato, Muscovado, Demerara

De tweede palette 363 Pumpkin heeft volgende blushes in de palette: Lantern, squash, P pie.
Deze blushes hebben eerder een felle kleur.



 Lantern, squash, P pie

Lantern, squash, P pie


De blushes zijn één voor één super gepigmenteerd. Let dus op wanneer je ze aanbrengt op je gezicht! Je hebt maar een heel klein beetje nodig, want er komt veel op je kwast te zitten. 
Er zijn nog andere blush palettes beschikbaar. Ik kocht mijn palettes op Ebay, maar je kan ze bij verschillende webshops vinden zoals Boozyshop.nl en Alicejo.com. De palettes kosten €12,95 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)