Sigma Eyes Kit

In een vorige blogpost liet ik jullie de Tokyo travel kit zien van Sigma die ik had gekocht. Ik was er zo tevreden over dat ik een tweede set heb besteld van Sigma, maar deze keer een set met kwasten voor de ogen. Deze set heet de Sigma Eyes Kit.


Deze set bevat 7 professionele en kwalitatieve kwasten. Ze zijn superzacht en synthetisch. Het enige nadeel is dat ze zoals de andere sets prijzig zijn. Voor deze 7 kwasten heb ik €73 betaald maar je krijgt natuurlijk waar voor je geld.

Volgende kwasten zitten in de set:

Eye Liner - E05

Pencil - E30

Tapered Blending - E40

Eye Shading - E55

Large shader - E60

Small Angle - E65

Medium Angled shading - E70

Als je niet de hele set wil kopen, kan je de kwasten ook los kopen. Los kosten ze iets rond de €12 (voor de ogen), de gezichtskwasten zijn nog duurder. Het hangt er allemaal vanaf wat je precies wilt. Hopelijk ben ik even tevreden van deze kwasten als de vorige set die ik kocht. Ik kocht mijn kwasten bij http://www.beautybyelke.be maar je kan ze ook kopen bij http://www.boozyshop.nl/.

xxKimberley

Reacties

belllezza zei…
Ziet er goed uit!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)