Sigma Defining Eyes (Tiffany D for Sigma)

Als er een merk is waar ik de laatste tijd helemaal enthousiast over ben dan is het wel Sigma. Dit make-up en beautymerk is in Amerika al heel erg bekend en wordt heel veel verkocht. Hier bij ons zijn ze meestal bekend om hun super goede make-up kwasten. Sigma is jammer genoeg geen budget merk, maar zijn de beste in hun vak.

Ik heb onlangs bij Boozyshop.nl een bestelling geplaatst (zij verkopen Sigma) en heb een aantal producten gekocht van Sigma die jullie in verdere blogposts zullen zien. In deze blogpost toon ik jullie een make-up palette die ik heb gekocht. Deze heet de Defining Eyes Palette. Deze palette is een samenwerking tussen Sigma en de bekende You Tuber Tiffany D (http://www.youtube.com/user/MakeupByTiffanyD).



Ze heeft deze palette samengesteld zodat ze alle producten die ze nodig heeft voor een perfecte make-up look te maken samen in deze palette zitten. Wat zit er nu precies allemaal in deze palette? Dat ga ik jullie nu vertellen!

Er zitten in de palette 8 verschillende oogschaduwkleuren, 2 eyeliners, een make-up kwast en een oogpotlood.

Als eerste hebben we de oogschaduw. Deze palette bevat zowel matte als shimmer kleuren. Zoals we van Sigma gewend zijn, zijn deze kleuren heel mooi gepigmenteerd en zacht van textuur.

Brunette/Smoke/Chestnut

Om deze oogschaduw aan te brengen kan je gebruik maken van de make-up kwast die in de palette zit. Deze heeft namelijk een gewone oogschaduwkwast (E55) en een blendingkwast (E30) ineen. De haartjes zijn superzacht en de kwasten doen echt hun werk. De blendingkwast is een ietwat smallere kwast zodat je extra goed in de crease kan.

 E55

E30

Ook krijg je bij de palette 2 eyeliners. Eén in een zwarte kleur (Blackout) en een bruine kleur (Chocolate). Ze zijn heel erg creamy en brengen makkelijk aan. 


Als laatste hebben we ook nog een oogpotlood. Ook deze heeft 2 kanten. Namelijk een blauwe en een witte kant. Ook deze zijn creamy wanneer je ze aanbrengt en ze smeren makkelijk uit. 


Zoals ik al zei heb ik mijn palette bij Boozyshop.nl gekocht. Let wel op! Wanneer je Sigma spullen wil kopen, moet je ze eerst reserveren. Dit kan 2 tot 3 weken duren. Ze hebben namelijk niks op voorraad en moeten dus eerst alles bestellen bij Sigma zelf. Ik heb in totaal een week of 3 moeten wachten tot ik mijn pakket thuis kreeg. Wil je deze palette in huis halen dan is hier de link (http://www.boozyshop.nl/accessoires/tools/sigma-reserveren/defining-eyes-palette-by-tiffanyd-/-reserveren).
Ik betaalde voor deze palette €55,95. Niet goedkoop dus, maar het is superkwaliteit. 

xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)