Shoplog Beautiful Bijoux

Een tijdje geleden bezocht ik de webshop beautiful-bijoux.com. Deze webshop verkoopt sieraden en accessoires aan een betaalbare prijs. Ook ik ben bezweken aan allerlei leuke dingen en kon het dan ook niet laten om wat te bestellen. De naam en prijs staan telkens onder de foto's voor wie interesse heeft.



Toen ik mijn pakketje opende zag ik deze 3 schattige doosjes. Als er één ding is dat mag gezegt worden is dat deze webshop hun sieraden heel erg mooi en handig verpakken! Wat tof om zo een pakketje in je bus te ontvangen.

 Take a picture - €4,95 (deze heb ik cadeau gekregen van de webshop)




 White hearts - €4,95

 Fuchsia hearts - €4,95

 cadeau webshop

 cadeau webshop

 Big mustache pink - €4,95


 Deze kan ik niet meer terugvinden op de site (ik denk dat ze uitverkocht zijn)



 Flower skull - €3,95


 Rivets black - €4,95


 Silver pyramids €5,95



 Yellow en Pink bracelet €5,95 per stuk 

cadeau webshop

Waar je geen prijs ziet staan, zijn sieraden die de webshop als cadeautjes hebben toegevoegt (superlief!), helaas staan deze niet te koop op de site en kan ik dus geen prijzen meedelen!

Wat vinden jullie van deze sieraden en webshop?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)