Revlon Colorstay oogschaduwpalletje

Ik hou van een mooie neutrale ooglook met nude- en bruintinten. Wanneer ik nieuwe producten wil testen grijp ik in de winkel resoluut naar die bruine tinten. Deze keer trok dit oogschaduwpallet van Revlon mijn aandacht. Het palletje heet Revlon Colorstay 16 hour eye shadow in de kleur 500 Addictive Intoxiquant.



Dit doosje bevat 4 mooie kleuren waarmee je een perfecte natuurlijke ooglook kan mee maken.
De oogschaduwkleuren zijn zijdezacht en brengen heel makkelijk aan zonder poeder achter te laten. Ze gaan ook niet in de lijntjes zitten en blijven een lange tijd goed zitten. De kleuren hebben een matte kleur met een subtiel beetje shimmer erin. Ik kan dit oogschaduwpalletje aanraden voor wie een zachte oogschaduwlook wil creëren. Het enige nadeel is dat ze niet zo goedkoop zijn.



Het palletje kocht ik bij Boozyshop.nl voor €12,95.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)