Random producten ELF

Een paar artikelen terug kon je zien dat ik de lip balm sticks van ELF had gekocht. Dit was niet alles wat er in mijn bestelling had. Ik heb ook nog een paar andere spulletjes gekocht die ik met jullie wil delen. Daarom zet ik deze nu samen in deze blogpost.

Als eerste heb ik een product gekocht wat nieuw bij ELF is binnengekomen en dat is de Daily Moisture Stick. Deze stick is bedoeld voor mensen die een droge of vochtarme huid hebben, zoals ik. Ik heb exceem en dus een heel droge huid die soms heel erg pijn kan doen. Hij zorgt voor een dagelijkse verzorging en hydratering van de huid. Ook heeft is hij licht van textuur en maakt je huid zachter en soepeler. Er zitten verschillende ingrediënten die heel goed zijn voor je huid zoals druif, cacao, karité, avocado, macadamia, aloë en kamille.

Hoe gebruik je deze stick? Breng hem aan vooraleer je je make-up opdoet. Draai aan het uiteinde zodat het product tevoorschijn komt en breng het aan met ronddraaiende bewegingen. Je kan deze ook gebruiken voor droge plekken op je handen, ellebogen en knieën. Dit is een ideaal product om mee te nemen. Het enige nadeel is de geur, het ruikt een beetje zoals pritt lijm (daar lijkt het goed op ook!).






Deze kost €6,80.


Het tweede product dat ik kocht was deze Make up mist & set. Normaal gesproken gebruik ik de Urban Decay all nighter setting spray, maar ik was toch benieuwd naar deze van ELF. Ik ben altijd op zoek naar goede en goedkopere varianten. Hopelijk is deze er één van.

Deze setting spray zorgt ervoor dat je make-up de hele dag door blijft zitten terwijl hij ook nog eens je huid hydrateert en verzacht dankzij de ingrediënten Aloe, groene thee, komkommer en vitaminen A, C & E. Wat een pluspunt is, is dat deze mist geen geur heeft. Bij de all nighter spray heb ik dit wel. Deze was €4 voor 60ml.








Als volgt heb ik een oogschaduwpalletje met 4 kleurtjes in bruintinten. Deze heeft de kleur Golden Godess.
Deze palletjes zijn verkrijgbaar in verschillende kleurtjes. Elk palletje heeft een basiskleur, een lidkleur, een creasekleur en een eyeliner. Ik was verbaasd toen ik de oogschaduw getest had, want verbazend genoeg zijn ze heel goed gepigmenteerd en de textuur van de oogschaduw is heel erg zacht. Voor een palletje van €2,50 had ik niet veel verwacht, maar ze zijn best goed! Ik kan deze aanraden voor meiden die net met make-up zijn gestart en die willen experimenteren met kleuren. 






Ook heb ik nog twee baked oogschaduwen gekocht. Deze hebben de kleuren Enchanted en Toasted.
Zoals ik al zei ben ik een grote fan van bruin en nudetinten, daarom heb ik ook deze kleuren gekocht. 
Deze oogschaduwen heten "baked" oogschaduwen omdat deze op terracotta schalen worden gebakken in de oven. Hierdoor krijgen de oogschaduwen een mooie, diepe pigmentatie en een prachtige glans. Ook bevatten ze extracten van jojoba, roos, zonnebloem, abrikoos en druif die je huid voeden. 
Wanneer aangebracht geven ze inderdaad een mooie glans. Deze kosten €4 per stuk. 















Als laatste heb ik ook nog een blush. Deze is ook een baked blush en heeft het zelfde principe als de oogschaduwen. Deze blush heet Passion Pink en heeft een mooie zachtroze kleur. Ook deze blushes zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar. Ze kosten €4 per stuk.

Zijn jullie ook benieuwd naar deze producten en willen jullie ze ook aanschaffen? Dan kan je deze vinden op deze webshop van ELF: http://nl.eyeslipsface.be/

Veel shopplezier ;)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)