Fresh Sugar kisses

Deze blogpost gaat over lippenbalsems die ik onlangs kocht. Deze zijn van het merk Fresh en heten de Sugar kisses. Dit merk is momenteel heel populair in Amerika. Deze lippenbalsems zijn daar te koop bij Sephora, maar zijn heel duur. Ik geloof dat één lippenbalsem (fullsize) meer dan €20 per stuk kost. De beautybloggers daar zijn er razend enthousiast over en ik kon de miniversie ervan vinden op Ebay.

In het setje zitten 2 mini lippenbalsems. De ene is een gewone lippenbalsem (deze heet gewoon Sugar) zoals de Labello classic en de ander is een getinte lippenbalsem (deze heet Sugar rosé).



 Boven: Sugar
Onder: Sugar Rosé

 Sugar

Sugar Rosé

De verpakking is simpel en strak maar mooi. De lippenbalsems doen hun werk en zijn niet te vettig. Het enige wat wel opvalt is dat er geen verschil zit tussen de getinte en de gewone lippenbalsem. Alle twee zijn ze hetzelfde wanneer je ze aanbrengt. Het is niet dat je opeens super rode lippen krijgt. Ik snap echt niet waarom ze zo een rage van deze lippenbalsems maken. Ik vind een gewone lippenbalsem van Labello even goed werken, dus waarom al dat geld geven?

Hebben jullie een favoriete lippenbalsem?
xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)