Essence Stay Matt Lip Creams

Essence heeft hun nieuwe assortiment in de rekken liggen waaronder deze Stay Matt Lip Creams.
Er zijn vier verschillende kleuren beschikbaar waarvan ik er vandaag twee van heb liggen. Ik kocht de kleurtjes 01 Velvet Rose en 03 Soft Nude.


Essence beloofd ons een lipproduct dat een intense kleur heeft, lang op je lippen blijft zitten en mat is! Ook hebben deze producten een geurtje dat ruikt naar vanillemousse. Ik ben benieuwd!



Zoals je kan zien valt de intensiteit van de producten best mee. Ze hebben een mooie tint. Op mijn hand geswatched zien ze er best wel dik uit. Dit is ook zo, maar wanneer je ze verder uitsmeert, worden ze romiger en verspreid het product zich goed. 
Essence beloofde ons een geur van vanillemousse? Wel Essence, ik weet niet wat jullie verstaan onder vanille, maar dit is het zeker niet! Het ruikt een beetje naar de make-up waar de kleine kindjes mee spelen. De geur vindt ik echt niet aangenaam, maar misschien is dit mijn gedacht. 

01 Velvet Rose

03 Soft Nude

Eens aangebracht op de lippen vind ik ze best wel mooi staan. Voor wie van nude kleurtjes houdt zijn deze een aanrader! Natuurlijk blijven het budget producten en mag je niet verwachten dat deze de hele dag op je lippen blijven zitten. Deze Lip Creams zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat en kosten € 1,99 per stuk.

Hebben jullie deze al getest? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

belllezza zei…
Ik vind ze erg mooi staan, ik wil die eerste ook erg graag!
Ze hebben ook nog 2 andere kleuren in hun assortiment, er zit ook een rode bij dacht ik xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)