Cetaphil Moisturizing lotion

Voor wie veel last heeft van een hele droge huid heb ik de perfecte oplossing. De moisturizing lotion van Cetaphil is ideaal voor alle huidtypes, zelf voor de extreem droge huid. Ik heb een voorkeur voor producten die dermatologisch getest zijn, zoals deze.




Wanneer je deze lotion hebt aangebracht en hebt ingewreven op je huid, absorbeert deze heel snel en hydrateert je huid heel erg lang! Ik gebruik deze lotion het meest in de winter wanneer ik last heb van een schilferige huid. Dit komt omdat mijn huid heel erg droog is. Na gebruik voelt je huid heel erg zacht aan. 


Het product zelf is een witte lotion die heel erg dun is en gemakkelijk aanbrengt. Ook plakt hij niet zoals de meeste bodylotions. Ook heb je niet zoveel nodig om te gebruiken.
Nog een voordeel van deze lotion is dat je het zowel op je gezicht als op je lichaam kunt gebruiken. Zo hoef je geen 2 verschillende producten te kopen.

Ik kocht mijn product via Ebay, maar voor diegene die geen creditkaart hebben kan je ze ook via deze site kopen:


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)