Bestelling Beautiful Bijoux

Onlangs heb ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij de webshop hippe-hebbedingetjes.nl
Bij deze webshop kan je allerlei leuke en betaalbare sieraden en accessoires vinden die op dit moment in de mode zijn. Ik vond een paar sieraden die ik wel leuk vond en heb mijn bestelling deze week ontvangen.

Dit is wat ik heb gekocht.

 Deze oorbellen kocht ik in de sale en zijn jammer genoeg uitverkocht.
Ik betaalde er ongeveer €2 voor.


 Spike armband - Mintgroen €7,95

 

 Tory Armband Oranje €6,95


 Spike armband rose €4,95
Spike armband geel €4,95




 Deze armbandjes kan ik niet meer terug vinden op de site. Ik had deze namelijk in de sale gekocht en zullen denk ik uitverkocht zijn. 



Zoals je kan zien ontbreken er uit één armbandje een paar steentjes, maar wanneer je hem aan hebt kan je het van ver amper zien. Wel jammer natuurlijk.


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)