Urban Decay Vol 2

Ik was onlangs aan het rondneuzen op Ebay en toen zag ik dat er een verkoper was die een ongebruikte palette verkocht van Urban Decay Vol 2. Omdat je deze bijna nergens meer kan vinden (ongebruikt) heb ik hem snel gekocht. Ik kreeg de palette deze week in huis en ik ben er superblij mee. Ik zoek ook nog naar de vol 1. Als iemand me hierbij kan helpen mag je me iets laten weten!


Bovenaan zit er een spiegel en daaronder een 2 luikjes. Als je die luikjes opent zit er een boekje in verstopt waarin verschillende ooglooks staan. Superleuk gedaan dit! Moet je ook letten op de mooie  achtergrond met pauwenveren. 





De palette bevat 16 oogschaduwen, 2 eyeliners en een Urban Decay Primer potion. Een goedgevulde palette dus.



De namen van de kleuren
Rij 1: Perversion, gunmetal, ecstasy en AC/DC
Rij 2: Nylon, sellout, mushroom en sphynx
Rij 3: Half baked, twice baked, midnight cowboy rides again en YDK
Rij 4: Jinx, flipside, homegrown en misdemeanor



Zoals alle andere Urban Decay oogschaduwen zijn deze heel erg gepigmenteerd, zijn heel zacht van textuur en bevatten zowel matte als shimmery kleuren. Wil je deze ook scoren, dan raad ik je aan om zoveel mogelijk Ebay te doorzoeken. 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)