The Body Shop setje met aardbeien

Met kerst kreeg ik van een goede kennis dit setje met aardbeien van The Body Shop. Dit setje bevat 3 handige reisproductjes en een lufa spons. Deze zitten handig verpakt in een toilettasje. Zo heb je ook nog eens plezier van de verpakking!



In het tasje zitten er naast de lufa spons ook nog een Strawberry Body Polish (een scrub), een Strawberry Shower gel (een douchegel) en een Strawberry Body Butter. Deze ruiken alle 3 hééééérlijk naar aardbeien. Mocht ik kunnen zou ik ze gewoon opeten! Ik heb deze producten allemaal al eens gebruikt en ik vind ze allemaal even fijn en heerlijk ruiken.

De Bodyscrub bevat echte aardbeienpitjes die je huid helpen scrubben. Van een natuurlijk product gesproken! Dit product kan je helaas niet voor het gezicht gebruiken en is dus enkel voor je lichaam.


De douchegel hebben we hier thuis in de grote versie met handige pomp (deze kan je enkel in de soldenperiode kopen) in de douche staan en mijn vriend is er helemaal verzot op. Dit kleine flesje zal dus ook zonder moeite opgemaakt worden.


Naast de Shea body butter van The Body Shop is deze body butter met aardbeien mijn favoriete body butter. Deze is heel voedend en ruikt heel erg lekker. Ook de geur blijft lang op je huid zitten.



Deze setjes zijn handig om te reizen, om cadeau te doen (ik ben er alvast heel erg blij mee!) of wanneer je eerst de productjes wil testen voordat je de full size producten koopt. Deze setjes zijn te koop bij The Body Shop en je kan ook meerdere setjes in verschillende geuren vinden.

Wat vinden jullie van de producten van The Body Shop en welk product is jullie favoriet? Of hebben jullie enkele tips?

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
lijken me fijne producten ♥
Zijn ze ook, moet je zeker eens proberen :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)