Tarte Amazonian Clay Blushes

Deze week weer genoeg E-bay pakketjes in de bus gekregen om artikeltjes over te schrijven. Eén van die pakketjes was dit setje met 4 Tart Amazonian Clay blushes. Deze set is jammer genoeg enkel te koop in Amerika (ik kocht de mijne via E-bay). Ik had al verschillende reviews gezien van verschillende bloggers en zij waren razend enthousiast over deze blushes. Speciaal voor kerst heeft Tarte de 4 populairste blushes uitgebracht in miniverpakking.

Deze blushes zouden 12 uur moeten blijven zitten en zijn gemaakt van Amazonian clay. Deze zorgt er namelijk voor dat de blushes geschikt zijn voor alle huidtypes. Ze minimaliseren de oliën op je huid en verfrissen je gezicht.

Dit zijn de blushes die in het pakket zitten.



Van links naar rechts: Magic, Fantastic, Angelic & Stellar



Magic



 Fantastic (Boven)



 Angelic (Rechts)



Stellar (rechts)

De blushes zijn heel zacht van textuur en brengen gemakkelijk aan. Ook de pigmentatie van de blushes zijn heel goed. Enkel Stellar zal ik niet zo snel gebruiken. De blushes Magic en Fantastic zijn mijn favorieten! Angelic zal ik eerder als highlighter gebruiken en niet als blush. De twee roze blushes zijn ook eerder mat, en de andere ("bruine") blushes hebben shimmer in zich. Omgerekend kosten deze blushes ongeveer een €27 wat een heel goede prijs is voor deze 4 blushes. Natuurlijk als je ze via Ebay koopt, kan je wel wat meer betalen (ook opgelet als je items koopt via Ebay! Als je items koopt in Amerika moet je zowieso ook boven je verzendkosten, ook nog eens taksen betalen, en die kunnen wel duur zijn!).

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
ze zijn echt super mooi.! xx
Ja idd :) Ben blij dat ik ze heb kunnen kopen! xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)