Soap & Glory pakket

Een merk die ik de laatste tijd veel hoor op beautyblogs is Soap & Glory. Deze hebben verschillende verzorgingsproducten op de markt. Ik kon via Ebay goedkoop een pakket kopen, waar de verschillende producten in zaten. Ik was benieuwd om deze producten uit te proberen. Hier gaan we :)

De producten zitten allemaal verpakt in deze leuke tas die je kan hergebruiken. Je kan hem bijvoorbeeld gebruiken als sporttas. In de tas zitten 9 producten. Normaal gezien kost dit pakket €75, maar ik kon hem kopen voor €40 inclusief verzendkosten. Leuke deal toch?



Volgende producten zitten er in de tas:

Een Douchegel

De douchegel zit in een handige pompflacon wat ik altijd fijner vind. De geur is wat heviger dan wat ik van een douchegel gewend ben. Hij heeft meer een sterke parfumgeur. Hij ruikt heel erg naar een parfum die ik niet thuis kan brengen. Soap & Glory zegt dat hun douchegel is geparfumeerd met hun Original Pink™ geur. Ik ben benieuwd of na het douchen de geur nog altijd zo sterk is. De gel bevat natuurlijke mandarijnschil extracten en maakt de huid heel erg zacht. Ook zit er in de douchegel een 'ingebouwde' bodylotion die je huid hydrateert terwijl je aan het douchen bent! Erg handig als je weinig tijd hebt.



Een Bodymilk 

De bodymilk zit ook in een handige pompflacon zodat je niet kan knoeien, want nogal eens gebeurd bij dunne bodymilk. De bodymilk heeft een geur van amandel, haver en bruine suiker. Als je dit zo leest misschien een rare combinatie, maar ik vind het heerlijk ruiken. Net een beetje als vanille. Het product is heel erg vloeibaar en smeert dan ook goed uit. Hij bevat ook cocoa boter, shea boter en kokosolie die je huid hydrateren.





Een 4-in-1 wash-off deep cleansing milk

Deze cleansing milk bevat perzikextracten en ruikt er ook heerlijk naar. Hij is speciaal voor de T-zone ontwikkeld. Ook zit er jojoba olie, quillaja bark (een zachte, natuurlijke zeep), detoxboost  technologie (diepreinigende technologie) en Poreshrink R2™ (voor een klare, frisse huidskleur) in het product. Volgens Soap & Glory is dit de beste cleansing milk op de markt. Hopelijk hebben ze gelijk!




Een handcreme

Een product dat ik elke dag gebruik voor het slapengaan. Normaal gezien gebruik ik altijd de handcrème van The Body Shop met shea boter. Nu ik deze in het pakket zag zitten wou ik hem meteen proberen. Mijn eerste indruk? Wauw, wat ruikt hij lekker! Hij bevat namelijk ook shea boter, maar ook macademia olie en marshmallows. Voor een handcrème heeft hij ook wel een zware geur, misschien niet zo geschikt als je hem aanbrengt voor het slapen. Hij smeert makkelijk uit en maakt je handen super zacht, dat is het voornaamste!



Een voetcreme

Over dit product was ik het meest enthousiast want ik heb heel veel problemen aan mijn voeten. Ik gebruik momenteel gebruik ik de 'Peppermint intensive foot rescue' van The Body Shop en hier ben ik heel tevreden over. Hopelijk is deze voetcrème even goed. Opnieuw zit hier macademia olie in en fruit extracten die je huid soepel en verzorgt houden.



Een scrub

Deze scrub bevat geplette bruine suiker, zoete limoen, amandelolie en macademia granen. Hij ruikt heerlijk naar citrus en werkt heel erg goed. Na het eerste gebruik kan je al direct voelen hoe zacht je huid aanvoelt. Ik heb deze al een paar keer gebruikt en dit is de beste scrub die ik tot nu toe heb geprobeerd.




Een bodybutter

De bodybutter won de woman&home award voor best in beauty 2012. En ik moet toegeven, hij werkt supergoed!Zijn formule zorgt ervoor dat je deze body butter kan gebruiken voor een extra droge huid! Hij bevat shea boter die ervoor zorgt dat je huid zacht aanvoelt en de aloe vera die je huid verzorgt.
Het enige nadeel is dat hij opnieuw een sterke parfumgeur heeft,maar dit is natuurlijk iets persoonlijks!
Hij doet zijn werk en dat is het voornaamste.




Een lipgloss

Over dit product was ik het minst enthousiast. De geur, de textuur, de werking... nergens ben ik tevreden over. Hij ruikt naar marsepein maar op een slechte manier. Deze lipgloss is bedoeld om je lippen te prikkelen en ze er voller te laten uitzien. Dit zegt Soap & Glory over het product:
"Fasten your seat belts! It's Super-Colour Sexy Mother Pucker! With SUPERFILL™ Lip Plumping Spheres - that swell up to TEN TIMES when you apply them - and LIPSWELL™ Volume Boost Technology, Sexy Mother Pucker adds serious plumping power to your pout. Wear on its own for a subtle (but sexy) shine, or layer over your favourite lipstick."

Ik heb de lipgloss op terwijl ik deze blogpost aan het typen ben, en wat is het een irritant gevoel dat getintel op je lippen. Er zijn meiden bij die dit juist leuk vinden, maar ik heb er niks aan! Ook heeft de lipgloss een plakkerige textuur, waardoor het echt niet leuk is om deze te dragen. Soap & Glory, dit product kan echt beter! Het enige wat ik wel mooi vind is de kleur, maar daar heb je niet veel aan  als je hem niet kan dragen.





Een mascara

Het laatste product dat in de set zat was deze mascara. Deze mascara heet de Thick & Fast mascara en zou je wimpers langer en voller moeten maken. Ik heb deze mascara nog niet gebruikt maar ik heb de reviews gelezen en veel meiden zijn er niet tevreden over. Hij blijft niet lang zitten, is niet waterproof en zou je wimpers helemaal niet zo lang maken. Ik probeer er nog een aparte blogpost over te schrijven, want ik heb momenteel nog een mascara die ik gebruik en zolang deze niet op is, doe ik geen andere open kwestie van houdbaarheid...




Hebben jullie al iets van Soap & Glory gebruikt? Wat vinden jullie ervan en wat is jullie favoriete product?

xx Kimberley

Reacties

Lisa zei…
Wat heb je een goede deal gedaan! De verpakking ziet er zo schattig uit!
Ja hé, was er heel blij mee :) Als je goed zoekt kan je op Ebay leuke en goedkope dingen vinden hoor :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)