Sigma Tokyo travel kit (kwasten)

Als je professionele kwasten wil, zal je diep in je portemonnee moeten tasten. Wanneer je net met make-up begint, weet je dikwijls niet welke kwasten nu het beste zijn. Ik ben nu al een tijdje met make-up bezig en ben steeds op zoek naar de beste producten. Zo kijk ik dagelijks op You-tube naar de beste make-up professionals en zoek ik uit met welke producten zij werken en welke producten zij de beste vinden.

In Amerika is er al een paar jaar één merk die steeds bovenaan de lijst staat met beste make-up kwasten en dat is Sigma. Zoals ik al zei is er één nadeel en dat is de kostprijs.
Ik vind het belangrijk om te investeren in kwasten aangezien het een product is die je elke keer gebruikt wanneer je je make-up aanbrengt. Hoe beter je werkmateriaal, hoe beter het eindresultaat.



Ik heb ook een setje gekocht van Sigma om deze kwasten uit te proberen. Ik kocht de reisset van Sigma in de Tokyo Editie. Ook heb je andere verschillende sets (die hebben gewoon een andere kleur). Deze set bevat 7 kwasten:

E05 - Eye liner
E35 - Tapered blending
E45 - Small tapered blending
E60 - Large shader
F05 - Small contour
F15 - Duo fibre powder/blush
F30 - Large powder



 Van boven naar onder:
F30/F15/F05

Van boven naar onder:
E60/E35/E45/E05

Deze kwasten komen in deze mooie lederen roze etui. Zo zitten je kwasten tijdens het reizen heel goed beschermd. Gebruik je de etui niet om te reizen, dan kan je hem gewoon als kwastenhouder gebruiken. Handig niet?



Er zijn meerdere soorten kits beschikbaar alsook losse kwasten. Natuurlijk komt het goedkoper uit als je een set koopt. Ik betaalde voor deze set €89. Ik kocht mijn kwasten op de webshop http://www.beautybyelke.be. Een toffe Belgische make-up webshop! Ga zeker eens een kijkje nemen!

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
lijken me fijne kwasten xx
Zijn ze ook :) Ze zijn superzacht en handig om mee te werken!

xx Kimberley
j.v. zei…
Supermooie kwastenset!
Ik vind het nog altijd net iets te duur :( boehoeee waaromo is m'n portemonnee zo leeg!
Hehe ik ken dat :) Alles wat er leuk uitziet komt met een prijskaartje!! Ik vind ze ook duur maar ze zijn het zeker waard hoor! Natuurlijk is het een investering...

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)