Rituals 'Qi' serum

Rituals heeft heel veel verschillende producten in hun winkel. In één van die producten was ik al een tijdje geïnteresseerd en heb ik ook gekocht om te testen.



Ik heb heel veel last van hoofdpijn en dikwijls is dit te wijten aan ongezond eten (ja dit wordt mijn 2013 voornemen samen met minder shoppen ;)). Omdat ik niet zo een fan ben van medicatie innemen, heb ik dit serum gekocht om uit te proberen. Dit serum heet 'Qi' en is een serum om stress of vermoeidheid tegen te gaan.

Dit serum bevat Chinese Mint & Yi Yi Ren. Dit laatste is een ingrediënt die huid verzacht.

Maar hoe gebruik je dit nu?
Masseer een klein beetje Qi (de hoeveelheid van een erwtje is al meer dan genoeg) op je slapen, je voorhoofd en je nek tegen vermoeidheid of stress. Breng het product enkel aan op je slaapbeenbot, en NIET op de huid rondom je ogen!

Ik heb dit serum al een paar keer gebruikt en moet zeggen dat het je hoofdpijn wel wat verlicht! Wel ruikt dit serum heel erg sterk naar munt, dus als je niet tegen deze geur kan, zou je hem best niet gebruiken! Het is een lichte crème die heel snel in de huid intrekt en is niet kleverig.



Voor een flesje van 10 ml betaal je €10,50 en is te koop bij Rituals. Deze flesjes zijn ideaal voor op reis of om te gebruiken op het werk. Ze hebben een handig pompflacon, zodat je niet kan morsen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)