MeMeMe Blush me! Coral

Normaal gezien schenk ik niet zoveel aandacht aan een minder bekend beautymerk, maar deze keer is het make-up merk MeMeMe een steevaste favoriet van mij geworden. De laatste tijd heb ik een heuse blush verslaving en heb ik een heleboel blushes aangeschaft waaronder deze van MeMeMe. Nu ze een leuke collectie hebben, waar onder andere ook blushes bij zijn, kon ik het niet laten om er ook één te bestellen om te testen.

Er zijn 4 verschillende kleuren beschikbaar van deze Blush me! blushes (zie foto).


De blush die ik heb gekocht heeft de kleur Coral. De blushes zitten verpakt in een kartonnen doosje. Ze doen me heel erg denken aan de blushes van Benefit (zoals Bella Bamba en Coralista). Als je het dekseltje van het doosje haalt, zit er aan de onderkant een spiegeltje. Bovenaan de blush, zit er een kwastje die je kan gebruiken om de blush aan te brengen, maar ik gebruik liever mijn grote kwasten. 






De verpakking is heel leuk gedaan. Ik vind zulke verpakkingen leuker dan de gewone standaard doosjes.
De blush zelf is wel wat poederig wanneer je heb aanbrengt. Wanneer je teveel blush op je kwast neemt, zal er wat poeder vanaf vallen. Wanneer je hem eenmaal hebt aangebracht is het wel een mooie blush. Zacht van textuur is hij zeker en heeft ook een mooie koraalroze kleur. 

Willen jullie deze ook aanschaffen? Je kan deze blush kopen bij Boozyshop.nl voor €9,95.

xx Kimberley

Reacties

j.v. zei…
Ziet er een superleuk product uit! Heel leuke verpakking :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)