Lush 'Father Christmas' & 'Dragon's Egg'

Wat ik absoluut wou proberen van Lush, zijn hun bruisballen. Ik heb er twee gekocht om uit te testen. De eerste bruisbal heeft de naam 'Father Christmas'. Ik denk dat dit één van de mooiste bruisballen moet zijn die ik ooit heb gezien!



De bruisballen van Lush zijn supergroot en ruiken heerlijk! Ik ga deze niet in één keer in mijn bad gooien! Ik ga proberen deze in twee te snijden, hopelijk lukt het. Wanneer je deze bruisbal in je bad gooit kleurt hij je water groen en rood. Leuke kerstkleurtjes dus! Deze bruisbal ruikt heerlijk naar mandarijntjes. Deze kost €5,95

De tweede bruisbal die ik kocht heet 'Dragon's Egg' en heeft langs de buitenkant geen speciale vorm. Deze bruisbal doet namelijk iets heel anders! Deze geeft schitterende kleureffecten in de bad. Stap in je bad en laat de bruisbal voorzichtig in het water zakken. Terwijl de bal langzaam opbruist zie je een leuk kolkend kleureffect. Deze bruisbal heeft de verfrissende geuren citroen (mijn favoriet!) en bergamot. 




Deze bruisbal was €5,95.

Hebben jullie een favoriete bruisbal?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)