Lush '9 to 5' Cleansing lotion

Ik had een nieuwe make-up remover nodig omdat ik mijn vorige had opgebruikt. Ik wil altijd iets nieuws uitproberen. Ik heb nogal een probleem met make-up remover omdat de meesten pijn doen aan mijn ogen als ik ze heb gebruikt. Ze branden en doen een hele tijd pijn.

Ik zag deze '9 to 5' cleansing lotion bij Lush en wou deze wel eens een kans geven.
Deze cleanser bevat amandelolie, orchidee extract en strobloem en wordt dus gebruikt om je make-up te verwijderen. Het is een heel erg romige product (net melk) en verwijdert je make-up op een zachte en grondige manier. Door de ingrediënten heeft hij een verzachtende werking.



Hoe gebruiken?
Masseer het zacht op je droge huid en verwijder het met een (vochtig) watje. Als je wil kan je hierna een toner gebruiken.

Ik heb het kleine flesje gekocht van 95gr voor €7,60 omdat ik deze eerst wou testen en zien wat ik er van vondt. Ook kan je een grotere fles kopen van 240gr voor €15,75.
Dit product is enkel bij Lush te koop!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)