Hema Lip Balm Stick

Ik heb onlangs een artikel gepost over de Clinique Chubby sticks. Ik was heel tevreden over dit product, maar vond ze toch wat aan de dure kant. Ze kosten €17,50/stuk. Nu had ik op andere blogs gelezen dat de Hema ook lip balm sticks in hun assortiment had. Ik heb deze natuurlijk gekocht om te testen.

Hema had maar twee verschillende soorten kleurtjes. Een nude kleurtje en een rode tint. De rode tint heb ik niet gekocht, omdat ik toch geen donkere kleuren draag.
De kleur die ik wel heb gekocht is een mooie nude tint. De Hema gebruikt geen namen voor hun producten, maar wel nummers. Deze lippenbalsem heeft nummer 7.





Deze lipbalms hebben de zelfde verpakking als die van Clinique. Je hoeft de potloden niet te slijpen, maar je draait onderaan aan het zilveren dopje voor meer product (zoals bij een lipstick). Ook zijn deze lippenbalsems erg creamy en mooi van kleur. Maar helaas blijven ze net als de Clinique Chubby sticks niet erg lang op je lippen zitten. Maar waar zit dan het verschil? Het verschil zit hem in de prijs. Deze kosten maar €4,50. Jammer genoeg zijn er maar 2 verschillende kleuren. Bij Clinique kan je kiezen tussen een stuk of tien verschillende kleurtjes.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)