Cinderella by Sephora Palet

Sephora heeft al van oktober 2012 een collectie van Cinderella in de winkels liggen. Ik weet niet of deze inmiddels al is uitverkocht overal, maar ik heb via internet de Cinderella palet kunnen scoren. Er waren nog andere make-up items van deze collectie te verkrijgen zoals een parfum, nagellakjes, lipsticks,...

Ik veronderstel dat er nog andere sprookjes een collectie zullen krijgen aangezien er op de verpakking dit staat "Introducing the first of the disney reigning beauties collections. Als dit zo is ga ik er zeker nog bestellen! Deze palet is heel erg mooi! Vooral de verpakking ervan.

Je kan deze collecties enkel bij Sephora krijgen. Aangezien we deze hier niet hebben in België, heb ik mijn palet wederom op Ebay gekocht.







De kleuren die in de palet zitten zijn één voor één even mooi, maar als je ze swatches zijn ze nogal kalkerig. Je hebt snel fallout, maar de kleuren zijn wel mooi gepigmenteerd. Wil je deze palet nog scoren raad ik jullie aan om op Ebay te kijken.

Ik ben alvast benieuwd naar de volgende collecties!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)