Benefit POWda WOWza

Een paar weken geleden kocht ik een setje van Benefit met verschillende testertjes. Een van die testertjes was de 'Hoola' bronzer van Benefit. Ik vond deze zo goed werken dat ik besloot op zoek te gaan naar een blush van Benefit, namelijk de 'Coralista' blush. Jammer genoeg kon ik deze niet full size op Ebay vinden, maar ik vond wel iets beter! Namelijk deze POWda Wowza box. Dit is een box met de 3 bekendste gezichtsproducten van Benefit.

In deze box zit er ook een vakje met de 'Coralista' blush! Ook zit er nog een vakje in met de 'Hoola' bronzer en de 'Bella Bamba' blush. In het vierde vakje zit er een mini kwastje om de producten aan te brengen, maar ik gebruik liever mijn grotere kwasten.


Bovenaan: Coralista blush / Bella Bamba
Onderaan: Kwastje/Hoola bronzer

Van links naar rechts: Coralista/Bella Bamba/Hoola 

De blushes zijn niet super gepigmenteerd maar hebben wel een mooie natuurlijke gloed. Dit komt vooral omdat ze geen glitters bevatten. Ze zijn heel erg zacht van textuur en brengen makkelijk aan.
Aangezien ik toch nooit een volledige blush opgebruik is deze box een heel goed alternatief! Soms heb je meer geluk dan pech als je een beetje rondzoekt :)

Ik kocht deze box op Ebay. Het heeft dus ook geen nut dat ik de prijs erbij zet aangezien de prijzen op Ebay altijd anders zijn!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)