Urban Decay 24/7 eyeshadow pencils

Ik heb ondertussen wel al genoeg vertelt dat Urban Decay mijn favoriete make-up merk is. Ik wou al een tijdje hun oogschaduwpotloden proberen, maar de fullsize potloden vindt ik veel te duur. Op Ebay (jaja, ze is daar weer met haar Ebay), zag ik dit setje met 5 verschillende oogschaduwpotloden. Ik heb ze voor jullie geswatched.

 De kleuren van links naar rechts: Delinquent, Rehab, Juju, Sin, Clash



Het setje die ik heb besteld bevatten geen fullsize oogschaduwpotloden, maar zijn meer dan groot genoeg. Deze zijn 2.5g.Ongeveer een 10cm groot. Ik heb de kleuren op mijn hand geswatched en ik heb achteraf heel erg hard moeten wrijven om ze eraf te krijgen. Heel erg goede oogschaduwpotloden dus. Ook hebben ze een hele hoge pigmentatie.

De kleuren van links naar rechts: Delinquent, Clash, Rehab, Sin, Juju

Deze oogschaduwpotloden zijn een hele grote aanrader. Je kan ze wel best in de kleinere versie bestellen zoals ik heb gedaan. Zo zijn ze wel wat betaalbaarder, ook voor mensen met een kleiner budget.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)