NYC 16H smooth proof lipstain

Normaal gesproken kom ik niet zoveel producten tegen die ik echt totaal niet meer wil gebruiken. Deze keer heb ik er toch een product gevonden waar ik helemaal niet tevreden over ben. Ik heb het over de 16H smooth proof lipstain van NYC. Ik heb dit product meermaals geprobeerd en het wil echt niet lukken. Ik heb 2 verschillende kleuren gekocht. Een hele lichte kleur en een iets wat rodere kleur.

Beide kleuren heb ik beide op mijn hand geswatched en zijn heel mooi van kleur. De lichtste tint sprak me toch iets minder aan. Eerst heb ik de lichtste kleur op mijn lippen aangebracht, maar de kleur was zodanig te licht dat ik hem bijne niet op mijn lippen zag. Ik heb toen de donkerdere kleur geprobeerd, maar toen ik hem aanbracht was het net of ik mijn lippen had gekleurt met een gewone stift. Ik vond het er echt niet mooi uitzien. Ik heb geprobeerd een foto te maken maar ik kon er gewoon geen enkele mooie foto van maken.

Ik heb ze toch maar op mijn hand geswatched, maar ik raad het jullie echt af om deze lipstains te kopen. Ik zal ze zeker niet opnieuw kopen of gebruiken. De kleuren die ik heb gekocht zijn 504 Orange on the go en 503 Unstoppable red.




Ook probeerde ik ze weg te vegen van mijn hand en het ging er moeiteloos af, wat een lipstain dus niet hoort te doen. Deze kosten €3,99 en zijn verkrijgbaar in het Kruidvat als jullie ze toch eens willen proberen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)