Nails of the day

Ik had zin om deze week mijn nagels te lakken in een zwarte kleur, maar kwam tot de conclusie dat mijn zwarte nagellak op was. Daarom ben ik naar de Kruidvat geweest om een nieuwe zwarte nagellak te halen. Ik heb een zwart lakje genomen van Rimmel London 60 seconds in de kleur 800 black out.






Op het flesje staat er 'One coat nail polishes', maar ik heb hem geprobeert en 1 laagje is helemaal niet voldoende. Na 1 laagje was het net of het lakje had een grijze i.p.v. zwarte kleur. Ik heb twee laagjes op mijn nagels gebruikt en na het tweede laagje zag hij uiteindelijk wel zwart.

Ik had ook gezien dat de nieuwe collectie van Catrice (spectaculART) in de rekken lag.
Na wat rondneuzen heb ik deze mooie topcoat gespot. De topcoat heet Gold leaf top coat en heeft mooie kleine gouden flakes. Natuurlijk heb ik deze twee lakjes samen uitgeprobeerd en ik vind het geslaagd!





Het zwarte lakje kost €6,99 en de topcoat €2,99. Deze producten zijn beide verkrijgbaar bij het Kruidvat!

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Awhh Valkparkieten zijn zo ontzettend leuk!
hehe ja hé tzijn zo mijn schatjes :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)