Lush: Bubblebeard Bubble Bar

In Augustus heeft de nieuwe Lush winkel bij ons in Gent zijn deuren geopend. Twee weken geleden ben ik een kijkje gaan nemen, want ik was nog nooit eerder in een Lush winkel geweest.
Mijn eerste reactie was iets van 'wauw, al die producten'. Ik had al op voorhand gekeken op de site wat ik zeker wou hebben.

Eén van de dingen die ik wou proberen was de Bubblebeard Bubble Bar. Het is een snor op een stokje!


Hoe gebruik je het en waarvoor dient het? Het is het zelfde principe als een bruisbal, maar deze Bubble bar 'zwaai' je door het water en zo krijg je bubbels. Heel leuk voor kleine kinderen, maar natuurlijk ook voor de grote ;).


Er zitten verschillende oliën in de Bubble Bar zodat je een zachte huid krijgt. Ook ruikt het hemels! Je bad is gevuld met de geur van lavendel en sandelhout.


Ben je geen fan van de geur? Geen probleem, je kan je leuke snor gebruiken voor een verkleedfuif ;).

Kortom, de verpakking is leuk, het ruikt heerlijk, en het doet wat het moet doen, dus meer kunnen we van dit product niet verlangen. Ook een pluspunt bij de producten van Lush is dat ze niet op dieren zijn getest.

De Bubblebeard Bubble bar kost €9,95 voor 80g (1 stuk dus) en je doet er superlang mee!

Ik ben alvast grote fan en ga zeker terug!

Welke product van Lush is jullie favoriet?

xx Kimberley



Reacties

j.v. zei…
Ik zag hem ook liggen in Gent; hij ruikt echt hheeeeerlijk.

Ik gebruik nu al 3 weken Lemony Flutter, ben helemaal gek op de geur
Grappig dat je dat zegt! Ik heb de Lemony flutter ook gekocht :) Hij ruikt idd heeeeeeerlijk naar citoen :)
Anoniem zei…
Ziet er leuk uit! Ik was alleen bang dat ik helemaal glitterig zou worden, dus heb hem maar laten liggen.
Nee hoor! Ik heb hem een paar keer geprobeerd en er komt niks van glitter vanaf hoor! :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)