Blogsale

Hallo!

Ik heb vorige week mijn spulletjes doorzocht, en bleek dat ik een paar dingen heb die ik heb gekocht, maar nog helemaal niet heb gebruikt! Ik vindt het zonde om de spulletjes zomaar te laten liggen en daarom organizeer ik voor de eerste maal een blogsale. Ik ga hieronder de spulletjes posten die ik verkoop. Als jullie interesse hebben dan reageer je maar in de comments of mail je me maar naar kimberley-leys@hotmail.com.

Ik heb ook geen prijzen gezet. Doe een goed bod en de spulletjes zijn van jou! Als jullie je afvragen waarom er op sommige foto's 2dehands.be staat, is het omdat ik mijn foto's die ik heb gemaakt van de spullen gewist had op mijn fototoestel, maar ze stonden nog op 2dehands gepost, anders moest ik de foto's opnieuw maken! Ik heb ze dus niet van iemand anders gekopiëerd! Als jullie meer foto's willen, of meer info, mag je me gerust contacteren!

Veel shopplezier :)

Groetjes Kimberley

ITEM 1: Nieuwe wedges maat 41








ITEM 2: Nieuwe enkellaarsjes maat 41






ITEM 3: Nieuwe sandalen met versiering maat 41







ITEM 4: Nieuwe sandalen met studds maat 41





ITEM 5: Nieuwe Sportschoenen Le Coq Sportif maat 42





Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)